träning på nolltid

Semesterträning på nolltid – minicirkel nr 7

Övningar med Kettlebell – minicirkel nr 7 Du behöver en kettlebell med en lagom tung vikt så att du kan bibehålla en bra teknik och hållning genom alla övningarna. Gör 10-20 reps av varje övning och upprepa allt i 2 varv. Kettlebellswing Thrusters Russian Twist Övriga minicirklar finns i menyn cirkelträning.

Semesterträning på nolltid – minicirkel nr 6

Minicirkel nr 6. Övningar med TRX-band. Övningar för ben, rygg och mage: Framåtlutande squats Omvänd flyes Plankan med knäuppdrag Upprepa alla övningarna 1 varv till. Övriga minicirklar finns i menyn cirkelträning.

Semesterträning på nolltid – minicirkel nr 4.

Minicirkel nr 4. Övningar med medicinboll. Övningar: Uppkast med medicinboll (3-5 kg), 12 reps. Smal armhävning för triceps, 12 reps. Situps med axelpress, 12 reps. Upprepa allt 1 varv till. Totalt 4 minuters träning där du även får upp pulsen. Övriga minicirklar finns i menyn cirkelträning.

Semesterträning på nolltid med cirkelträning.

Minicirkel nr 2. Styrketräning på en bänk En minicirkel med tre övningar på en bänk. 10-12 reps/övning i 2 varv. Byt ben på andra varvet.1. Bulgarian split2. Sittande dips3. Höftsträckning Minicirkel 1 finns i menyn ”cirkelträning”.

Shopping Cart